אומגה 3

המדענים קבעו מזמן שאכילת שמן דגי ים מפחיתה את הסיכון לטרשת העורקים ולמחלות לב וכלי דם נוספות. שמן הדגים מכיל חומצות שומניות בלתי רוויות מקבוצת אומגה-3. חומצות אלו משתייכות לחומצות השומניות החיוניות. הן אינן מורכבות בגוף האדם לכן חשוב מאוד לקבל כמות מספקת של הרכב מאוזן של חומצות אלו באופן יום-יומי עם המזון. 
Coral Club מציעים "אומגה 3/60" המכילה את השומן הטבעי של דגי ים שמהווה מקור עשיר לחומצות שומניות אומגה-3 ובנוסף את וויטמין E, שממלא תפקיד חשוב במניעת טרשת העורקים ומחלות לב הקשורות לטרשת. המחקרים שבוצעו הוכיחו, כי תכולתן של חומצות שומניות בלתי רוויות מקבוצת אומגה – 3 בצורת תוסף מזון "אומגה 3/60" מהווה למעלה מ60% מהכמות הכוללת של החומצות השומניות. התוסף עומד בדרישות האיכות הגבוהות ביותר, הוא עבר טיהור קפדני והינו חופשי מהריח והטעם המיוחדים של דגים. בנוסף, מגנות השיטות החדישות של עיבוד שומן הדגים (איטום זעיר של הכמוסות) בצורה הטובה ביותר על החומצות השומניות הבלתי רוויות מקבוצת אומגה – 3 מפני החמצון ואובדן של תכונותיהן המועילות.
 השפעתם של הרכיבים הפעילים:
תפקידן העיקרי של חומצות שומניות בלתי רוויות הוא בניית פוספוליפידים בקרומי התאים ובייצור הורמוני רקמות איקוזנואידים: פרוסטאציקלינים, פרוסטגלנדינים, ליקוטריאנים וטרומבוקסנים. הורמונים אלה שולטים בתפקודים מקומיים בתאים וברקמות, כולל תגובות דלקתיות, פעילותן של טסיות הדם, כדוריות הדם הלבנות והאדומות, צמצום והרחבה של כלי הדם.
חומצות שומניות בלתי רוויות מקבוצת אומגה-3 מונעות את הפגיעה באנדותל. הן מהוות מרכיבים מבניים בתאי מערכת החיסון, מערכת העצבים, מערכת לב וכלי הדם וברשתית העין. החומצות משתתפות בבנייתם של תאים אלה ואחראיות על תיפקודם התקין.
אי-אספקה לגוף האדם של חומצות שומניות בלתי רוויות מקבוצת אומגה-3, בפרט של החומצה האיקוזפנטאנית והחומצה הדוקוזגקסאנית, מהווה אחת הסיבות להתפתחות טרשת העורקים ולמחלות הקשורות אליה, כגון איסכמיה ואלצהיימר.
וויטמין E מגן על שומני קרומי התאים מפני חמצון ופגיעה מצד רדיקלים חופשיים, מגביר את הסבולת ואת עמידותו של הגוף בפני מחלות זיהומיות.
אומגה 3/60" ממלאה תפקיד חשוב במניעת:
·       טרשת עורקים וטרומבוזיס של כלי הדם
·       איסכמיה של הלב, תעוקת הלב, התקפי הלב
·       יתר לחץ דם בעורקים
·       הפרעות בקצב הלב
·       שיבוש ההגנה החיסונית של הגוף
עוד בילדותי הייתה מודעות לחשיבות של שומן הדגים להתפתחות. הבעיה הייתה, שאז קיבלנו אותה בכפי...חוויה לא נעימה בכלל...
היום זה נראה כך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה