ניקוי רעלים

ניקוי רעלים הפך פופולרי בתקופה האחרונה, כי כולם כבר מבינים שצריך לפנות את הפסולת שלא מתפנה בתהליך טבעי.
אנשים מסוימים פונית לניקוי הרעלים על מנת לרזות, אחרים על מנת לשמור על הבריאות.
הקושי בניקוי הרעלי שנכנסים לתהליך די ארוך ( אם עושים את זה נכון ובאופן מבוקר ), זה פוגע באיכות החיים לאורך זמן, אם במניעה ממאכל מזונות רבים במשך תקופה ארוכה ואם בטרחה.

ל - CORAL CLUB יש מוצר שמבצע ניקוי רעלים בתוך שבועיים, ומאפשר להמשיך לחיות בקצב רגיל...

ה -קולו-וואדא פלוס.

במהלך פעולות משולבות של ניקוי הגוף (דיאטות, צום וכו') ניתן להשתמש ב"תוכנית 2 קולו-וואדא פלוס" הכוללת המלצות לגבי סדר וכללים של צריכת  מוצרים מסוימים המיועדים לשיפור תהליך הניקוי ולשימור מאזן וויטמינים ומינרלים.
התוכנית מיועדת ל-14 יום וכוללת 3 שלבים. חלוקה כזו מאפשרת להגביר ככל הניתן את סילוק הפסולת, לשפר את תפקודה של מערכת העיכול, לשמור על מיקרו-סביבה ידידותית, לשפר את מאזן הוויטמינים והמינרלים בתקופת הדיאטה על מנת לספק לגוף חומרים חיוניים ולמזער את תחושת אי-הנעימות.

שלב 1
הכנה – 7 ימים
לשלב הראשון של התוכנית מיועדות 14 שקיות מס' 1. כל שקית מס' 1 מכילה: אולטימייט,  מגה-אצידופילוס, וויטמין C, אספסת, קסקרה סגרדה, תערובת עשבים מס' 2, עלי אגוז שחור.
שלב 2
ניקוי – 4 ימים
לשלב השני של התוכנית מיועדות 8 שקיות מס'2 ו-16 שקיות של אבקת "קולו-וואדא-מיקס". כל שקית מס' 2 מכילה: אולטימייט, מגה-אצידופילוס, וויטמין C, אספסת, קסקרה סגרדה, תערובת עשבים מס' 2, עלי אגוז שחור.
שלב 3
התאוששות – 3 ימים
לשלב השלישי של התוכנית מיועדות 6 שקיות מס' 3: אולטימייט, מגה-אצידופילוס, וויטמין C, אספסת, קסקרה סגרדה, דיגסטייבל.
תוספי תזונה שמכילה "תוכנית 2 קולו-וואדא פלוס" גורמים להשפעות החיוביות הבאות על הגוף:
·       נטרול רעלים
·       פועל כמשלשל
·       משמיד תולעים טפיליות וחיידקים
·       מגביר את ניע המעיים
·       משפר את המיקרו-סביבה של מערכת העיכול ואת תהליך העיכול
·       מחזק את הגוף ופועל כנוגד חמצון

השפעתם של הרכיבים הפעילים:
"קסקרה סגרדה" הינו תוסף תזונה משלשל, המסלק פסולת וגורם ליציאות קבועות ורכות שלא מגרות את הרירית.
"עלי אגוז שחור" משמידים את התולעים הטפיליות ואת החיידקים, מדכאים את פעילותם של סוגים רבים של תולעים, מונעים את תהליכי התסיסה והריקבון במעיים, פועלים כמשלשל קל.
"אולטימייט" הינו מקור מאוזן של וויטמינים ומינרלים. הוא מאפשר לפצות על מחסור ביסודות החיוניות, מייעל את חילוף החומרים.
"אספסת" הינה מקור של חלבון צמחי, וויטמינים, מינרלים, פיט ואסטרוגנים וחומרים פעילים נוספים. היא גורמת לחיזוק כללי, קושרת את הכולסטרול ומונעת את התפתחותן של אנמיות שונות.
תוסף התזונה העיקרי בשלב השני הוא האבקה "קולו-וואדא-מיקס". היא מהווה מקור של סיבים תזונתיים שעקב התנפחותם אחרי ערבוב עם מים או עם מיץ מתבצע פינוי המעיים. האבקה מכילה קאולין, חומר עוטף וסופג. הוא קושר כמות גדולה של תכולת המעיים הגודשת ומאפשר לפסולת התזונתית המרוככת והמעובדת להסתלק בקלות מן המעיים. קאולין סופג פי 40 חומרים רעילים ממשקלו העצמי.
"תערובת עשבים מס' 2" פועלת נגד רעלים, דלקות וטפילים. תערובת של רכיבים צמחיים מגבירה באופן פעיל את התנועה ואת הפרשת האנזימים ומיצי העיכול במערכת העיכול. היא משפרת את תפקוד הכבד, מסייעת לנטרול רעלים בגוף כולו ומפחיתה דלקות.
בשלב האחרון מתבצע שיקום תפקודה הרגיל של מערכת העיכול ושל המיקרו-סביבה במעיים. תערובת של תרביות פרו-ביוטיות טבעיות (ביפידובקטריות ולקטובקטריות) שמכיל תוסף התזונה "מגה-אצידופילוס"מסייעת לשיקומה של מיקרו-סביבה עצמית במעיים. תוסף התזונה משתתף בהרכבת וויטמינים, משפר את העיכול ואת ספיגתם של חומרים מזינים ושולט בניע המעיים.
"דיגסטייבל" מפצה על מחסור באנזימי עיכול (עמילאז, פרוטאז, ליפטאז, ברומליין ועוד), משפר את פירוקם וספיגתם של חומרים מזינים, מסדיר את תפקודה של מערכת העיכול.

כך זה נראה: 



הכל מאד ברור ופשוט, אי אפשר להתבלבל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה