לא מתחילה את היום בלעדיו...

מיקרוהידרין

זהו נוגד חמצון חזק המדכא את פעילותם של רדיקלים חופשיים ומספק לגוף הגנה מקסימאלית אפילו מפני הרדיקלים התוקפניים ביותר. הטיפול בתוסף תזונה זה גורם להגברת הסיבולת, חיזוקה של המערכת החיסונית, מניעת הזדקנות מוקדמת, תוספת מרץ משמעותית לגוף.
הרכב: מיקרוהידרין (מגנזיום אסקורבאט וסולפאט, אשלגן ציטראט וקרבונאט, צורן, סידן הידרוקסיד, חומצת לימון, חומצה אסקורבית, מניטול, שמן חמניות, מים מזוקקים מייוננים), רכיבי עזר.
השפעתם של הרכיבים הפעילים:
"מיקרוהידרין" מגביר את הסבולת בעת עומס הפיזי, אימוני ספורט או עבודה מאומצת. תוסף תזונה ייחודי זה גורם כבר אחרי השבוע הראשון של הטיפול להפחתת רמת חומצת חלב עד 24% ולסילוקה המהיר מן השרירים. בכך הוא מקצר את תהליך שיקום השרירים לאחר עומס. "מיקרוהידרין" משכך כאבים ומגביר את גמישות ומתח רקמת השריר. הוא מאפשר לעבור בקלות עומס מוגבר. יכולת זו הופכת אותו לפופולארי ביותר בקרב ספורטאים.
תוסף התזונה מספק לגוף נוגדי חמצון חזקים ומגביר בכך את סנתוז האנרגיה התאית שנוצרת במיטוכונדריונים כתוצאה מפירוקם של חלבונים, שומנים ופחמימות. אלקטרונים שנוצרו כתוצאה מתהליך זה מועברים לכל התאים ומשתתפים בנשימה התאית, כאשר הם משחזרים את צורתה הפעילה שלATP-NADP שמגבירה את הפוטנציאל האנרגטי של הגוף. תהליך זה הינו חשוב ביותר מפני שמאגר אנרגיה מספיק גדול מאפשר לבצע עבודה פיזית או שכלית ממושכת, משפר את החלמתם של רקמות ואיברים פגועים, ומשפר את חילוף החומרים. מאגר כזה חשוב ביותר לצורך המאבק בחיידקים פתוגניים ובמחלות.
"מיקרוהידרין" מדכא באופן פעיל את השפעתם של רדיקלים חופשיים. בכך הוא מונע את חמצונם של תאים בריאים ומשקם סביבה בסיסית נוחה בגוף שמאפשרת ריווי מאומץ של הדם בחמצן. בסביבה הבסיסית החמצן נספג באופן מהיר יותר ומלא יותר, עקב כך תזונת התאים וחילוף החומרים משתפרים. לשם חיזוק הגוף יש חשיבות גדולה להעלאת רמת החמצן בדם.
המיקרוהידרין משפר את התכונות הביולוגיות ואת מתח הפנים של הנוזל הבין תאי הבריא. הדבר מגביר באופן משמעותי את ההידרציה התאית ואת יכולתם של תאים לעכל חומרי מזון.
למה זה טוב?
·       למערכת החיסונית. בכך הוא מגביר התנגדות לנגיפים ולחיידקים.
·       למערכת הלב וכלי הדם. בכך הוא משפר את תזונת התאים ואת חילוף החומרים.
·       למערכת העיכול. בכך הוא תורם לעיכול טוב יותר של מזון.
·       למערכת השרירים. בכך הוא מגביר את גמישות ומתח השרירים.

הובאופן אישי, אני בהחלט חשה את תוספת המרץ. שמתי לב שאם מתבשל צינון ולוקחים
ככמוסה אחת לשעתיים - שלוש, פוסחים על המחלה. היא פשוט לא מתפתחת. באופן כללי
ההמערכת החיסונית מתפקדת טוב יותר. מאז שהתחלתי עם מיקרוהדרין, לא זכור לי שחטפתי משהו רציני.ו
בבני כשחש חולשה והתלונן על כאב ראש, קיבל כמוסה אחת שפשוט "החזירה אותו לחיים", מיותר לציין שלא התלונן שוב על חולשה או כאב והמשיך בחייו כרגיל.

כך זה נראה






תגובה 1: