בל נשכח את הילדודס


מרבית המבוגרים שאני מכירה לא מאוזנים בתזונתם, אצל הילדים, במיוחד ילדים סרבנים באוכל הבעיה חמורה פי כמה וכמה...הם לא נחשפים למספיק ירקות ופירות, המזון בצהרונים...לא הייתי סומכת על זה, ולהורים לא תמיד יש כוח להילחם.
הויטמינים והמינרלים מהווים  בסיס לחילוף חומרים נכון ולבריאות התקינה. לכן חשוב כל כך לקבלם בזמן הנכון ובכמויות המספיקות. אולם אופן התזונה של הילדים כיום, מצב הסביבה, שהות לא מספיקה באוויר הפתוח גורמים להתפתחותו של מחסור בוויטמינים.

ולכן, "ויטמינים טעימים לילדים" – תוסף הכרחי לתזונה היומיומית של הילד. אני נותנת לילדים שלי על בסיס יום יומי. הם מגיעים בבטעם דובדבן או פירות טרופיים, חמצמצים וטעימים. הילדים כבר יודעים לגשת ולקחת לבד, מודעים לחשיבות.

הויטמינים מגיעים באריזה גדולה של 240 - אידיאלי גם למשפחות גדולות, ומהשוואה שערכתי עם מוצרים דומים בשוק, המחיר מאד משתלם.

אז מה ההרכב? וויטמין A, וויטמין D3, וויטמין E, וויטמין C, וויטמין B1  , וויטמין B2, וויטמין B6, וויטמין B12, חומצה פנטטונית, ניקוטינאמיד, כולין, סידן (פוספאט), מגנזיום (תחמוצת), ברזל (פומראט), מגנן (גלוקונאט), נחושת (קרבונאט), יוד (אשלגן יודיד), אשלגן פוספאט, אינוזיטול, רכיבי עזר.
השפעתם של הרכיבים הפעילים:
וויטמינים A וD מאפשרים גדילה והתפתחות תקינה של הילד, משפרים את הראיה ואת ההגנה החיסונית של הגוף מפני זיהומים שונים. הם מסדירים את חילוף הזרחן והסידן, משפרים את ספיגת הסידן והעברתו לאיברים השונים, מונעים רככת.
וויטמינים מקבוצת B מועילים למערכת העצבים ולמערכת הלב וכלי הדם, מגבירים את הסיבולת הפיזית ומשפרים את הזיכרון.
וויטמין E – משתתף בהגנה נוגדת חמצון של הגוף, אחראי על קרישת דם תקינה ועל החלמת רקמות פגועות, שומר על מצב תקין של מערכת העצבים ושל התשרורת, אחראי על ספיגתם של וויטמינים המומסים בשומן (למשל, של וויטמין A).
לסידן תפקיד חשוב בבניית העצמות והשינייםהוא מחזק את השרירים, משתתף בהבשלתה של רקמת הסחוס ואחראי על קרישת דם תקינה. מחסור בסידן גורם להתפתחותם של אוסטיאופורוזיס ושל רככת.
אשלגן מגביר את סיבולת המיוקרדמסדיר את כיווץ השרירים ואת העברת הדחף העצבי, שומר על איזון בין מים למלחים.
לברזל ישנו תפקיד חשוב בתהליכי הנשימה התאית שמספקים חמצן לתאי הגוף. ברזל מגביר את המרץ ואת ההגנה החיסונית, מונע את התפתחות האנמיה.
יוד מווסת את תפקודן של בלוטת התריס ובלוטת יותרת המוח. יוד הינו אחד ממרכיבי ההורמונים המיוצרים בבלוטת התריס – תירוקסין T4 וטרייודתירוניןT5, המגבירים את יצרת ה-ATP. מחסור ביוד בקרב ילדים גורם להפרעות בפעילות המוחית, לתת-תריסיות ולהתפתחות הזפק האנדמי.

כך זה נראה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה